Per activar l’usuari Support de SAP Business One sense necessitat de pujar informes SSR a SAP
L’usuari Support es va introduïr a la versió 9.2 de SAP Business One
SQL Server
SELECT LastSsrDat,LastSsrHsh FROM CINF UPDATE CINF SET LastSsrDat=CONVERT(varchar, GETDATE(), 112), LastSsrHsh=CONVERT(NVARCHAR(80),HASHBYTES('MD5',CONVERT(varchar, GETDATE(), 112)+'SSR Upload Date'),2)
HANA
UPDATE CINF SET "LastSsrDat"=TO_VARCHAR(CURRENT_DATE,'YYYYMMDD'), "LastSsrHsh"=HASH_MD5(TO_BINARY(TO_VARCHAR(CURRENT_DATE,'YYYYMMDD')||'SSR Upload Date'))
Eina Windows (64bits)
Es pot descarregar una eina de linia de comandament de windows per fer aquesta activació de forma automàtica: https://dmb.cat/ResetSupportUser
Exemples d’ús: (per HANA cal tenir el client de HANA instal·lat)
ResetSupportUser.exe --sqlserver --servidor=ws2019 --baseDeDades=SBODMBModa --usuari=usuaribd --contrasenya=canvia-la! ResetSupportUser.exe --hana --servidor=172.20.1.70:30015 --baseDeDades=SBODEMOES1 --usuari=usuaribd --contrasenya=canvia-la!
Ajuda de la eina
ResetSupportUser.exe –help
Ús: resetSupportUser [OPCIONS]
Permet actualitzar la informació d’accés de l’usuari Support de SAP Business One
Autor: David MArtí (david@marti-busquet.cat)
Opcions:
-s, –servidor=Valor [Valor] => Nom o IP del servidor
-b, –baseDeDades=Valor [Valor] => Nom de la base de dades SAP BusinessOne
-u, –usuari=Valor [Valor] => Nom de l’usuari de la base de dades
-c, –contrasenya=Valor [Valor] => Contrasenya de l’usuari de la base de dades
–sqlserver El servidor es un SQLServer
–hana El servidor es un HANA
-h, –help Mostra aquest missatge d’ajuda